Re: Lenovo SL - opinie

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Wed 25 Mar 2009 - 15:52:19 MET

On 25 Mar, 13:06, jijomo <lost2usunma...@op.pl> wrote:
> Witam.
> Czy ktos moglby sie podzielic opinia na temat notebooka Lenovo SL500?
> Mialby byc wykorzystywany glownie do sluchania muzyki, przegladania
> stron, czytania maili, Skype'a, Office'a, GG, ogladania filmow i zdjec.
> Za odpowiedzi w stylu "stacjonarny bedzie lepszy" dziekuje :)
> A moze ktos jest w stanie podac lepsze pomysly w tym przedziale cenowym
> (do 3000 PLN)?
>
> pzdr. jijomo

Mysle ze wybór trafny ale są jeszcze różne wersje z wależnosci od ceny
może byś więcej pamięci lub szybszy procesor lub też wielkość dysku.
Na allegro jest ich trochę.
Działałem nie długi czas na Lenovo i moge napisać że sprawował się
dobrze. Obecnie posiadam DELLa i z tego to naprawde jestem zadowolony
uruchamia się szybko jak żaden inny na dodatek gwarancja (jak
zapewniał sprzedawca ) nie jest "door to door" czyli ja wysyłam oni
naprawiają i odsyłają, tylko naprawa jest u klienta w domku i jak nie
da rady zrobić na miejscu to dostaje nowy :)

Pozdrawiam