Re: Lenovo SL - opinie

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Mar 2009 - 18:45:12 MET

Użytkownik "jijomo" <lost2usunmalpa@op.pl> napisał w wiadomości
news:gqd6on$7sj$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Witam.
> Czy ktos moglby sie podzielic opinia na temat notebooka Lenovo SL500?
> Mialby byc wykorzystywany glownie do sluchania muzyki, przegladania stron,
> czytania maili, Skype'a, Office'a, GG, ogladania filmow i zdjec.

Komputer fajny pod warunkiem, ĹĽe sformatujesz sobie po zakupie dysk i
założysz na nim świeży system. Ostatnio robiłem klientowi Lenovo i niestety
to co oni nawyprawiali z Vistą wołało o pomstę do nieba. Już myślałem, że
nic nie pobije HP w zaśmiecaniu a tu taka niespodzianka. Przywrócenie
systemu z płyty recovery trwało 4 godziny i drugie tyle wyrzucenie
niepotrzebnego oprogramowania bo system startował 5 minut. Lepiej było
odpuścić sobie recovery i skorzystać z płyty OEM a byłbym jakieś 6 godzin
roboty do przodu. Podczas przywracania systemu laptop restartował się jakieś
30 razy zanim był "gotowy" do pracy. Po czym trzeba było usunąć jakieś 20
programĂłw typu Lenovo Care, Network @ Home, Norton Internet Security, AOL i
inne świństwa nie wiadomo do czego potrzebne a dość skutecznie zamulające
system.
Nie wiem czy się zreflektowali ale tamten laptop był kupiony pół roku temu
więc chyba niewiele się w temacie zmieniło.