Re: Czy monitor moze byc zbyt duzy ?

Autor: Tomek Banach <bez_tegotbanan_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Mar 2009 - 21:23:43 MET

GLaF wrote:

> Piszczenie jest IMHO najgorsze. I wcale nie trzeba być cichofilem,
> żeby wkurzało. Mój stary zasilacz piszczał, nie mogłem zlokalizować
> piszczącej cewki, więc go wymieniłem. Ale piszczenie to inna sprawa,
> w pełni pasywny komputer z SSD też może piszczeć.

> Zależy ile skupienia wymaga praca na kompie. Mi właśnie chodziło o
> to, żeby w środku nocy, kiedy muszę skupić się nad czymś trudnym, nie
> dekoncentrowało mnie żadne buczenie, szumienie czy piszczenie z
> kompa. Moja tolerancja na hałas jest bardzo mała. A jak oglądam film
> lub słucham muzyki z kompa, to kompa nie słyszę.

Widze ze temat zszedl na cisze i piszczace uklady elektroniczne - to
bedzie kolejna sprawa jak juz wybiore wielkosc. Ostatnio kupilem do
biura tania 19 i okazalo sie ze przy sciemnieniu ekranu do sensownego
poziomu monitor zaczyna piszczec. W biurze gdzie jest szum to uchodzi
ale w domu siedze nocami i pisk doprawadzalby mnie do szalu. A nie wiem
jak jest z reklamacja takich monitorow ale podejrzewam ze srednio
szczegolnie ze nie potrzebuje super jakosci obrazu a sporej powierzchni
czyli bede celowal w tansze modele.

Przykladowo mam modem telewizji kablowej ktory wyraznie szumi i nic sie
z tym nie da zrobic bo dla operatora to nie jest awaria. Zreszta
posluchalem innego modelu tego modemu i tez szumi :/

--
Pozdrawiam
Tomek