Re: Pendrive 16GB - prośba o poradę...

Autor: Zbylut <Zbylut_at_NoWhere.zzz>
Data: Sat 21 Mar 2009 - 13:42:28 MET

Mrozny Gandi napisal(a):

> zastanawiam siÄ™ nad kupnem pamieci USB 16GB. Glownym kryterium jest szybkosc
> transferu. Wybiorę najprawdopodobniej jednego z dwóch poniżej:
> - OCZ 16GB Rally2 (zapis 15MB/s; odczyt 28MB/s)
> - Corsair Voyager GT (zapis 21MB/s; odczyt 34MB/s)
> Ktorego z nich polecalibyscie, ktory jest lepszy? Po predkosci transferow
> lepszy jest Corsair, ale czy on rzeczywiscie osiaga takie szybkosci, czy
> tylko na papierze tak ladnie wyglada? O OCZ naczytalem sie duzo pochlebnych

przy okazji odradzam PQI. Mam takiego leży już nieużywany - mega wolny
(producent deklarował 15MB/s, nigdy powyżej 200kB/s nie wyszedłem). Do
tego po pewnym czasie znikły wszystkie dane, a później regularnie
zmieniał nazwy plików i kaszanił. Dane odzyskałem - nawet kupiłem do
tego soft (jak komuś padnie to mogę odzyskać).

--
pozdrawiam, Zbylut