Re: Czy monitor moze byc zbyt duzy ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 19:17:04 MET

Tomek Banach pisze:

> Zaczalem przymierzac sie do 24 calowego monitora - na półce w sklepie
> wszyskie - imponuja rozmiarem ekranu w porownianiu z moja obecna 17 ale
> zaczalem sie zastanawiac. W przypadku telewizorow przy duzych ekranach
> nie mozna siedziec zbyt blisko i wstawianie zbyt duzego telewizora do
> malego pomieszczenia mija sie z celem - czy podobnie nie bedzie z
> monitorami ?

        Jak tylko masz miejsce na biurku by upchnąć 24" bierz i nawet się nie
zastanawiaj - już z 50 cm wygodnie się pracuje. Miałem dokładnie takie
same wątpliwości jak Ty biorąc 22" - doszedłem do wniosku, że nie obejmę
wzrokiem bez "biegania na boki" 16:10 24".
        22" LCD po przesiadce z 17" CRT 4:3 wydawał się przez pierwsze
dwa tygodnie wielki, potem się przyzwyczajasz, teraz jakbym mógł
wziąłbym jednak 24" - czasami brakuje powierzchni roboczej. I to
twierdzą praktycznie wszyscy znajomi, którzy wzięli 22" a nie 24".
Problem z ogarnięciem wzrokiem byłby przy standardowo oddalonym
monitorze pewnie od 26" w górę.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938