chce uaktualnić BIOS - pomożecie?

Autor: halo <xyz_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 17:08:14 MET

Witam grupowiczów,

w jednym z komputerów w domu mam płyte główną Fujitsu-Siemens D1875-A31.
Muszę koniecznie uaktualnic BIOS
ale prawde mówiąc nigdy tego nie robiłem i trochę boję sie że uszkodzę coś.

Na stronie producenta
http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/downloads.html jest najnowszy
BIOS (juz nie taki nowy) w kilku wersjach. Pordzcie mi proszę która metoda
wg Was bedzie najłatwiejsza i najbezpieczniejsza do instalacji. Niestety nie
jestem dostatecznie dobry w angielskim więc mogę źle przetłumaczyć i cos
pomylić.
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś łopatologicznie wytłumaczył co i jak
zrobic.

Pozdrawiam
Krzysiek

Dane płyty ponizej:
Procesory
Gniazdo mPGA 478 dla procesorów INTEL Pentium4/Celeron 800/ 533/400 MHz FSB
Obsługuje Celerony D i Pentium 4 Prescott

Płyta obsługuje wszystkie procesory socket 478 od 2GHz w górę.
(FSB) 800/533/400 MHz

Pamięć
Dwa gniazda na DDR 400/333 (3200/2700) max 2GB RAM

Sloty rozszerzeń
5 x PCI
1 x AGP (x8/x4)

Obsługa dysków
2kanał ATA133
2 kanały SATA

Karta dźwiękowa
Zintegrowana 6-cio kanałaowa Sigmatel AC9758, SPDIF 5.1 IN / OUT, HW 3D
Stereo Enhancement, SW Soundblaster Emulation

Sieć LAN
SiS964 / ADMtek ADM7001 Fast Ethernet Controller with 10/100 Mbit/s

USB
8 portów USB2.0 (4 wyprowadzone z tyłu + 4 do wyprowadzenia z płyty)

Porty tylnego panelu I/O
Port równoległy (Parallel)
Port szeregowy (Serial)
Port PS/2 (klawiatura)
Port PS/2 (myszka)
Zestaw gniazd we/wy karty dźwiękowej
Złącze RJ45
S/PDIF (5.1 digital Audio) OUT / IN
4 porty USB 2.0/1.1
1 port 1394 IEEE

Złącza I/O na płycie
2 złącza USB 2.0 z możliwością podłączenia 4 dodatkowych portów USB 2.0
1 złącze 1394 IEEE
Złącze wentylatorów: procesora/obudowy
20-pinowe złącze zasilania ATX
4-pinowe złącze zasilania ATX12V
Złącze przeznaczone do podłączenia sygnału wejściowego CD/AUX

Format: Płyta ATX, wymiary: 30.5 cm x 22.4 cm