Re: Czy monitor moze byc zbyt duzy ?

Autor: Maciej Rogacki <maciej.rogacki_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 17:06:40 MET

> Zaczalem przymierzac sie do 24 calowego monitora - na półce w sklepie
> wszyskie - imponuja rozmiarem ekranu w porownianiu z moja obecna 17 ale
> zaczalem sie zastanawiac. W przypadku telewizorow przy duzych ekranach
> nie mozna siedziec zbyt blisko i wstawianie zbyt duzego telewizora do
> malego pomieszczenia mija sie z celem - czy podobnie nie bedzie z
> monitorami ?

Moim zdaniem wszystko zależy od tego jak blisko będziesz siedział od
tego monitora
W tej chwili posiadam 20,1' LCD i siedzę w odległości około 70-80cm od
ekranu.
Nie męczy nawet bardzo długie siedzenie przy komputerze za pewnie
dlatego że
teraźniejsze monitory dużo mniej szkodzą niż jak wspomniałeś TV
zwłaszcza CTR ;)
Wiec sądzę ze nie powinno ok ;)