Karta TV KNC ONE TV-station DVR

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 07:15:42 MET

Kilka postów wcześniej poruszano kwestię kart TV. Mój problem jest po cześci
programowy ale tyczy się sprzętu więc pozwolę sobie na umieszczenie go
tutaj.
Muszę SKUTECZNIE zgrać kilka kaset video a karty, które miałem wcześniej nie
nadawały się do niczego (Zoltrix, PixelView, FlyVideo itp) Tunery do bani a
zgrywanie materiału video to masakra.
Kupiłem kartę jak w temacie i muszę powiedzieć, że tuner ma genialny.
Dedykowana aplikacja zgrywa materiał video kompresując go sprzętowo w locie
bez utraty klatek i bez straty jakości. Jednak program jest bardzo okrojony.
Użyłem Dscalera, który nie ma wad dołączonego oprogramowania jednak nie mogę
użyć do zgrywania wbudowanej kompresji sprzętowej mimo,
że mam zainstalowany encoder mpeg2 NERO.

Czy ma ktoś pomysł dlaczego?

PC