Re: Dual Channel

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 03:25:32 MET

Santana pisze:

> No i wygląda na to, że masz zintegrowaną karte graficzną która wykorzystuje
> 32 Mb pamięci RAM. W takim układzie nici z duala. Po zainstalowaniu osobnej
> karty pamięć zostanie zwolniona i dual zacznie działać. Pod warunkiem
> oczywiście że Twój sprzęt dual obsługuje. A tak wogóle to szkoda zachodu
> gdyż i tak różnicy nie zauważysz.

Aaaa, to o to chodzi :-)
Dobrze mi działa ten komputerek (odpukać), więc tak jak piszesz szkoda
zachodu na inną kartę (jest Ati Radeon Xpress)
Dzięki :-)

Ps. Jest w tym komputerze miejsce na drugą nagrywarkę. W środku (widać za
klapką) jest blokada i trzeba ją odkręcić/wyciągnąć.
Mam prawie nową nagrywarkę Pioner wyciągniętą ze starego komputera i za
jakiś czas chcialabym ją włożyć do "aktualnego" komputera, byłaby jako
druga. Tylko jakoś boję się do tego zabrać, nie zaglądałam do tego
komputera i nie wiem czy tam jest taśma do podpięcia, czy muszę kupić
nową. Tak sobie też myślę, że jak komputer jest na gwarancji to chyba nie
powinnam narazie niczego dokładać?

--
animka