Re: Dual Channel

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 01:25:44 MET

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:gpuapr$qqn$1@node1.news.atman.pl...

> 992 MB OK + 32 MB Shared Memory
> USB Devices: 4 storage devices
>
> itd.
>
> No i co?

No i wygląda na to, że masz zintegrowaną karte graficzną która wykorzystuje
32 Mb pamięci RAM. W takim układzie nici z duala. Po zainstalowaniu osobnej
karty pamięć zostanie zwolniona i dual zacznie działać. Pod warunkiem
oczywiście że Twój sprzęt dual obsługuje. A tak wogóle to szkoda zachodu
gdyż i tak różnicy nie zauważysz.