Re: zbyt niska temperatura procesora(?)

Autor: Grzegorz Prędki <_at_TO>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 23:58:13 MET

Super Duper pisze:
> W zakładce Hardware monitor w Biosie wyświetla informacje że temperatura
> procesora wynosi 10stopni C! Niebardzo mi się chce w to wierzyć,
> komputer nie jest chłodzony ciekłym azotem ;) Co tu jest zwalone?
> Dodatkowo Windows nie chce startować a na bluescreenie jest komunikat
> PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po
> włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

Na pewno masz walniety czujnik od temperatury, przy chlodzeniu
powietrzem zaden element nie bedzie chlodniejszy niz otoczenie (chyba,
ze masz 0 stopni w pokoju :) ). CO do bluescreenow - probowalem testowac
pamiec memtestem? Podmienic plyte glowna? Jaki masz zasilacz, napiecia
sa ok? Pomierz je miernikiem a nie odczytuj z programow.