Re: zbyt niska temperatura procesora(?)

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 13:37:16 MET

Super Duper pisze:
> W zakładce Hardware monitor w Biosie wyświetla informacje że temperatura
> procesora wynosi 10stopni C! Niebardzo mi się chce w to wierzyć,
> komputer nie jest chłodzony ciekłym azotem ;) Co tu jest zwalone?

Czujnik temperatury to jeden problem.

> Dodatkowo Windows nie chce startować a na bluescreenie jest komunikat
> PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA wyczytałem w necie, że to wina RAMU. Po
> włożeniu nowej pamięci w dalszym ciągu to samo.

A to już inny problem z tym pierwszym nie mający nic wspólnego. Zacznij
od testów zasilacza, a potem pamięci RAM

Napisz jaki to zasilacz( marka, model i przede wszystkim moc )

| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/