Re: Jaki monitor 26 calowy?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Wed 18 Mar 2009 - 22:12:00 MET

Andreios pisze:

> Przymierzam się właśnie do LG Flatron W2600H-PF, mam nadzieję, że
> jakościowo nie będzie ustępował L227WT-PF? Na korzyść tego pierwszego,
> przemawia też fakt, że pobiera energii tylko 50W.

        Nie patrz bezkrytycznie na dane techniczne. Mając już LG zapewnie
wiesz, że nie da ich się normalnie używać do tekstu z jasnością na 100%.
W2252TQ ustawiony na tyle ile mi pasuje pobiera i to przy całkowicie
białej powierzchni nie katalogowe 40W, a ~17W. Z innymi jest AFAIK
podobnie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938