Re: prawidłowy podział dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 23:54:54 MET

Dnia Mon, 16 Mar 2009 23:25:26 +0100, BUNIEK napisał(a):

> Czytales moj wczesniejszy post ??. Po co z drugiej partycji a o takiej tu
> mowa odpalac system.

Po to na przykład, żeby z poziomu drugiego systemu, postawionego
naprędce, naprawić pierwszy. Albo żeby pobawić się innym systemem niż
główny, bez zaśmiecania partycji roboczej.

Generalnie nie widzę powodów, żeby bez powodu ograniczać sobie
potencjalne możliwości wykorzystania kawałka miejsca na dysku nazywanego
umownie "partycją". Dlatego sam unikam (na ile się da) partycji
rozszerzonych i dysków logicznych. Dodatkowym argumentem są większe
problemy z odzyskiwaniem i generalnie z rekonstrukcją dysków logicznych
w przypadku ich uszkodzenia. No, ale to już inna para kaloszy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/