Re: mocowanie laptopa w samochodzie

Autor: BUNIEK <NO_mbuniek_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 23:08:47 MET

> wybieram sie w dluzsza podroz z dzieciakami na tylnym siedzeniu i
> wymyslilem ze fajnie bedzie wlaczyc im jakis film w drodze. Najlepszym do
> tego celu wydaje mi sie laptop /bardzo tani bo nie musze go kupowac:)/.
> Ale niestety stanalem przed problemem zamontowania go z tylu auta.
> Przejzawszy siec znalazlem jakies metody ustawiania laptopa na polce
> zawieszonej na przednim siedzeniu - ale to w przypadku wypadku jest
> ekstremalnie niebezpieczne. Sa jeszcze jakies trojnogi itp rusztowania -
> ale to strasznie drogie :(
> Znalazlem za to takie cos:
> [...]

Widzialem takie cudo zakladane na zaglowek, taka kieszen/pokrowiec otwiera
sie laptopa maxymalnie prawie na plask i czesc z klawiatura wchodzi w
kieszen tego pokrowca a ekarn jest jakby przymocowany paskiem, i wisi to na
oparciu przedniego fotela. Musisz poszukac. Nie testowalem wiec nie wiem jak
to sie sprawuje w praktyce ale jest. Pamietaj o tym aby taka masa jak Laptop
byl dobrze zamontowany, bo jakby cos to jest to pocisk

Buniek tez tata :)