Re: prawidłowy podział dysku

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 21:26:46 MET

Grzegorz Krukowski wrote:
> IMHO bez sensu - głowica musi latać dalej, podobny efekt uzyskasz
> zakładając stały plik wymiany, przynajmniej odległości dla głowicy
> mniejsze.

Nie wyssalem tego z palca - pisze na podstawie wlasnych doswiadczen (i
fakt, chodzilo mi o poczatek dysku). Byc moze wolniej w takich warunkach
postepuje fragmentacja (choc jesli plik ma stala wielkosc, to chyba i tak
system zawsze zapisuje dane w tym samym miejscu dysku...?).

> Za to na na osobnym dysku, najlepiej na osobnej tasiemce i
> najepiej tylko na plik wymiany to już o wiele lepiej.

Tylko np. w przecietnym notebooku ciezko o dwa dyski. :)

k,