Re: Myszka z cichym klikiem

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 20:37:48 MET

Piotr Dworak pisze:
> Witam,
> mam dość, niby błahy, ale jednak - problem. Jako że jeszcze w jednym
> pokoju mieszkam z żoną i dzieckiem, dość irytującym odgłosem w godzinach
> nocnych stało sie klikanie myszką:) I stąd moje pytanie - znacie może
> jakiś model myszki, która miałaby naprawdę cichutki klik, albo najlepiej
> nie miała go wcale?
> Trochę googlałem, znalazłem jakiś model ale japoński i w PL niedostepny:/
> Może z doświadczenia coś, może macie jakąś myszkę która naprawdę wydaje
> wam się cholernie "cicha"..?
>
> Dodam, że nie do Apple:)

> [...]
:)
dotknął mnie ten sam problem. Padła mi stara mysz(przyciski) i kupiłem
nową identyczną. Niestety, cięcie kosztów widać bardzo. jest jakby
"wyciosana" z granitu. Gorzej spasowana, trzeszczy i klawisze "walą" jak
 mikrostyki w joysticku z c64. Wiec rozebrałem starą, z myślą o
wstawieniu w nią kontraktonów. jednak wyczysciłem styki i działa
klikając wyraźnie ciszej niż ta nowa.
Reasumując. jeśli masz pojęcie o klejeniu i lutowaniu, spróbuj przerobić
dowolną myszkę na kontraktony - wtedy bedzie wieczna i bezgłośna.

ToMasz