Myszka z cichym klikiem

Autor: Piotr Dworak <piotrdworak_at_interia.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 11:45:25 MET

Witam,
mam dość, niby błahy, ale jednak - problem. Jako że jeszcze w jednym
pokoju mieszkam z żoną i dzieckiem, dość irytującym odgłosem w godzinach
nocnych stało sie klikanie myszką:) I stąd moje pytanie - znacie może
jakiś model myszki, która miałaby naprawdę cichutki klik, albo najlepiej
nie miała go wcale?
Trochę googlałem, znalazłem jakiś model ale japoński i w PL niedostepny:/
Może z doświadczenia coś, może macie jakąś myszkę która naprawdę wydaje
wam się cholernie "cicha"..?

Dodam, że nie do Apple:)

Pozdrawiam,
Piotr Dworak