Re: Komputer do internetu

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 10:36:08 MET

On Mon, 16 Mar 2009 00:18:31 +0100, GLaF
<glaf@niema.takiego.numeru.pl> wrote:

>Całość w komputroniku to ok. 1000 zł, ale jak poszukasz to pewnie
>znajdziesz taniej.

Tak trochę off-topic to ceny gotowych komputerów w ciągu ostatniego
miesięca poszły w górę dość ostro. Na początku lutego kupowałem do
biura 7 sztuk zestawów HP dx2450 z Sempronem 2,3GHz, 2GB pamięci,
dyskiem 160GB, nagrywarką, klawiatura/mysz monitor z monitorem v185ws
za 1080 plus VAT. Z 3 letnią gwarancją. Bez systemu oczywiście bo
potrzebowałem komputery pod Linuxa - głównie poczta i internet plus
system sprzedaży chodzący w przeglądarce WWW więc nei ma potrezby
dopłaty za MS Windows. Okazło sie ostatnio że potrezbuję jeszce ze 2-3
sztuki - zaproponowano mi podobne kopputery za ~1400 złotych ale już
bez monitorów a pakiecie. Czyli z monitorami to da mi ~1800 złotych -
o 700-750 więcej niż 6 tygodni temu. Pluję sobie w brodę że wtedy
kupiłem tylko jedne na zapas a nie 3-4 sztuki.

Zdrówko