Re: nie widze filmu na TV

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 02:20:29 MET

Andrzej Libiszewski pisze:
> [...]

Pliki .ax twoim zdaniem są szkodliwe? Te pliki są potrzebne do
strumieniowej transmisji.
O tym, że sa potrzebne w systemie mozesz sobie choćby tu przeczytać.
Przyda Ci się.
http://komputery.katalogi.pl/jak_otworzyc_plik_o_rozrzerzeniu_ax__-t54863.html

> Jeszcze nóżką tupnij i focha strzel. Ale niech ci będzie: wszystkie kodeki
> poza systemowymi (zajrzyj tam gdzie pisałem i popatrz na pliki z
> rozszerzeniem .ax) których potrzebuję do odtwarzania czegokolwiek są
> zawarte w pliku mplayerc.exe.

Ty potrzebujesz, ja potrzebuję, wszyscy potrzebujemy.

> Znowu focha strzelasz. Poza syetemowymi używam wyłącznie media playera
> classic HC, na licencji GPL. Może mi wytłumaczysz, jak mógłby być u mnie
> nielegalny? A ja za to zapytam, ile zapłaciłaś za CoreAVC? Bo wbrew temu co
> sobie uroiłaś ten kodek nie jest bezpłatny. Może zajrzyj na stronę CoreAVC
> i poczytaj na jakiej licencji jest ten kodek i ile kosztuje? Ułatwię ci
> zadanie i nawet linkę podam.

LOL
Jak Ci żal chory człowieku to i Ty sobie zainstaluj ten darmowy kodek:
http://www.orban.com/plugin/

Żegnam!

--
animka