Re: nie widze filmu na TV

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Sun 15 Mar 2009 - 23:36:11 MET

Dnia Sun, 15 Mar 2009 22:49:18 +0100, animka napisał(a):

> Wiem gdzie leży a Ty nie umiesz podać nazwy pliku. Ja wiem jakie mam pliki
> i gdzie leżą.

Jeszcze nóżką tupnij i focha strzel. Ale niech ci będzie: wszystkie kodeki
poza systemowymi (zajrzyj tam gdzie pisałem i popatrz na pliki z
rozszerzeniem .ax) których potrzebuję do odtwarzania czegokolwiek są
zawarte w pliku mplayerc.exe.

> to może podyskutuj o czymś na czym dla odmiany się odrobinę
>
> Dobrze, zasubskrybuję grupę kuchnia i podasz mi na tej grupie jakiś
> przepis na dobre ciasto?

Nie. Ja nie udaję, że się znam na kuchni.

> Bardziej Twoje są nielegalne. Moje są free i nie powodują żadnego chaosu i
> system zachowuje się normalnie.

Znowu focha strzelasz. Poza syetemowymi używam wyłącznie media playera
classic HC, na licencji GPL. Może mi wytłumaczysz, jak mógłby być u mnie
nielegalny? A ja za to zapytam, ile zapłaciłaś za CoreAVC? Bo wbrew temu co
sobie uroiłaś ten kodek nie jest bezpłatny. Może zajrzyj na stronę CoreAVC
i poczytaj na jakiej licencji jest ten kodek i ile kosztuje? Ułatwię ci
zadanie i nawet linkę podam.

http://www.coreavc.com/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=4&id=21&Itemid=59

> Gdyby coś mi źle działało odinstalowałabym. U mnie muzyka musi czysto grać.
> Ty jesteś jakiś chory.

Muzyka? A co ona ma wspólnego z DivXem i CoreAVC i w ogóle z tematem?

> Nie dość, że NTG, bo odtwarzacz i kodeki to nie sprzęt to jeszcze się
> wymądrza, bo nie zna nic innego od swojego playera i kodeków ffdshow.

No proszę, chwilę temu nie przeszkadzało ci, że temat nie na tą grupę. No
ale jak argumentów brakuje i braki w wiedzy wychodzą to trzeba focha
strzelić. Typowa baba.

> PLONK!

Auć, ale mnie zabolało.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX