Re: Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?

Autor: gargamel <smerfowa_at_dolina.eu>
Data: Sat 14 Mar 2009 - 18:22:02 MET

Użytkownik "Michal Bien" napisał:
> Jestem przekonany że nie. Dlaczego, odpowiedź poniżej.

nie pytam o przekonania, czy wiarę, spytałem czy jesteś pewien? (czyli czy
przeanalizowałeś każdą linię kodu TC i potem sobie ten kod skompilowałeś?:O)

ja wcale nie twierdzę że TC jest zły, dla m nie TC jest po prostu tak samo
dobty jak każdy inny program szyfrujący tego typu

> Uważam, że przy jeszcze stosunkowo niewielkim projekcie o tym
> znaczeniu i takiej rzeszy użytkowników jest wielu ludzi o znacznie ode
> mnie większej wiedzy programistycznej, którzy to już robili. Nie mam
> najmniejszych wątpliwości, że są wśród nich zarówno blackhaty i
> whitehaty, niemniej jednak nic nie wiadomo o lukach czy backdorach tego
> oprogramowania.

pewnie że jest masa fachowców od programownia, tylko czy ty jesteś aż tak
naiwny że ci fachowcy za darmo będą analizowali kody darmowego
oprogramowania?:O)

i meritum: jeśli programiści TC chcieli by umieścic w programie tylną furtkę
to myślisz że umieścili by ją w ogulnie dostępnych kodach źródłowych?:O)

a co do komercyjnych programów szyfrujących w UE/USA domyślam sie że prawnie
muszą takie furtki posiadać, więc dlaczego niby TC miałby się temu prawu
wymknąć?