Re: Drukarki - zapytanie.

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 14:41:42 MET

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości
news:20090312115254.3a996722.sqeeb@internet.community...
On Wed, 11 Mar 2009 22:56:52 +0100
"MC" <m5c@go2.pl> wrote:

> Rzeczywiście atrament w drukarkach termosublimacyjnych nie zasycha, ale
> gdzie im z jakością zdjęć do dobrej atramentówki.

A poza tym to coś mało ich jest, a jak już są to kosztują horrendalne
pieniądze...
-------------
To pewnie masz na myśli stały atrament, to jeszcze coś innego. Praktycznie
tylko Xerox rozwija tą technologię.

> Z jakiego powodu ta reklama HP? Urządzenia wielofunkcyjne są w ofercie
> większości producentów drukarek i HP się tutaj niczym specjalnym nie
> wyróżnia poza koszmarną ilością niepotrzebnego oprogramowania, które
> dołącza
> do urządzenia.
> I trzeba mieć świadomość, że skanery w takich urządzeniach są zwykle byle
> jakie.

No właśnie dlatego się zraziłem. Nie znalazłem nic wielofunkcyjnego w
rozsądnej
cenie i w rozsądnym zakresie dpi skanowania/drukowania.

Które drukarki są najtańsze w eksploatacji? Canon? Dell? Xerox?
Najtańsze w eksploatacji są drukarki kosztujące grube tysiące. Z firm, które
wymieniłeś Dell nie produkuje drukarek, a tanie Xeroksy to zazwyczaj
Samsungi. Więc jeśli nie używany HP z serii 2100/2200 (chwalona i słusznie w
następnym wątku) to stawiałbym na Samsunga.