Re: APC Smart UPS 1000 - automatyczne zamknięcie systemu przy np. 10% mocy - JAK?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 16:36:23 MET

Użytkownik "Wojtek" <wotik@interia.pl> napisał w wiadomości
news:8ea1815f-279c-4325-8a05-35ca68fa84ae@s36g2000vbp.googlegroups.com...
Witam

Moje pytanie jest może dość dziwne, ale kombinowałem na różne sposoby
i nie mogę się połapać, ale może do rzeczy...

Mam UPSa jak w tytule. Podtrzymuje on niewielki serwerek. Jest on z
nim połączony przy pomocy kabla RS232. Na serwerze zainstalowany jest
PowerChute Business Edition (Console / Server / Agent) w wersji 7.0.5.

I teraz pytanie: w jaki sposób skonfigurować to oprogramowanie/ups aby
w przypadku zaniku napięcia automatycznie zamykało system na tym
serwerku (SBS 2003) po osiągnięciu przez baterie poziomu, np. 15 czy
10% mocy? Może banalne ale nie mogę się połapać...
To istnieje taka możliwość? Zwykle takie programy polegają na kojarzeniu
eventów z reakcjami na nie. Jeśli nie można zaprogramować wysłanie sygnału
przy określonej pojemności baterii, to i nie będzie można uruchomić procesu
zamykania. Z pewnością ups wysyła sygnał w momencie wyczerpania baterii, ale
wątpię czy da sie ustawić określony procent.