Re: Kieszenie WIFI

Autor: ViRuS <bleble_at_bleble.pl>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 00:37:39 MET

Użytkownik "mt" <mt@magicbox.pl> napisał w wiadomości
news:49b43416$1@news.home.net.pl...

> Widze ze jestes z tych co to zamiast sobie zycie ulatwiac to lubia
> utrudniac.
>
> Zadaj sobie pytanie poco masz podpinac Dysk USB lub ETH bezposrednio do
> Hosta ?
>
> Zakladam ze potrafisz logicznie myslec.

Parę postów tamu wyjaśniłem po co mi to - przesłanie jednorazowo duzych
ilości danych zajmuje mnóstwo czasu przez WIFI-g (a o takie obudowy mi
chodzi). Przy transferze rzędu 5MB/s przesłanie kilkuset gigabajtów zajęłoby
przynajmniej kilka dni. Dlatego od czasu do czasu chcialbym miec mozliwosc
szybkiej synchronizacji poprzez wyjęcie dysku z obudowy i podłączenie
bezpośrednio np do eSATA.

--
Pozdr,V.