Re: Kieszenie WIFI

Autor: ViRuS <bleble_at_bleble.pl>
Data: Sun 08 Mar 2009 - 20:07:18 MET

Użytkownik "kamilk" <kamil_wyczysc.to@wyczysc.to_wseip.edu.pl> napisał w
wiadomości news:gp142g$ldf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>A nie taniej Ci wyjdzie Ci pozostać przy obsłudze partycji ext przez
> windowsa niż szukać z lupą sprzętu obsługującego ntfs?
> (zakładam, że to dyski tylko z danymi a nie całym systemem operacyjnym).
>
> Np. poprzez ten driver:
> http://sourceforge.net/projects/ext2fsd

O to już jest jakiś pomysł. A jak jest z naprawialnością takich partycji
spod Windowsa w przypadku awarii? Istnieją jakieś dobre narzędzia naprawcze
do tego typu partycji dla WIndowsa? Do tej pory miałem do czynienia z
odzyskiwaniem danych z partycji Windowsowych przy pomocy narzędzi
windowsowych i zawsze udawało mi się odzyskać niemal wszystko. Obawiam się,
że w przypadku awarii partycji ext musiałbym szukać kompa z linuksem i
operatorem, bo sam nigdy z tego systemu nie korzystałem ;)

--
Pozdr,V.