Re: Kontrast i jasno¶æ.

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 08 Mar 2009 - 14:51:24 MET

Jacek Politowski pisze:

> Jasno¶æ: 0-15 (0 zwykle, do 15 gdy jest bardzo jasno w otoczeniu)
> Kontrast: 15

To jednak na moim monitorze trzeba inaczej ustawiaæ :-(
Mam na 25 i 50 w tej chwili.
Wszystko by³oby ok, gdybym mog³a ustawiæ wiêksze (ni¿ 60) od¶wie¿anie.
Przy innej rozdzielczo¶ci ekranu od¶wie¿anie by³oby wiêksze i obraz by³by
lepszy. Niestety, wtedy wszystko jest powyko¶lawiane, bo to monitor
panoramiczny, a zalecana do niego rozdzielczo¶æ to 1440:900.

> HP LP2475w. Ustawiany - jak wiêkszo¶æ monitorów, na których pracujê
> - wg tego: http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/k/0.htm
> Jako¶ najlepiej mi siê wspó³pracuje z monitorami ustawionymi wed³ug
> tych wytycznych.

Jutro sobie popatrzê. Dziêki :-)

> Po zakupie tego monitora musia³em sobie zrobiæ nieco ja¶niejsze otoczenie
> ni¿ dawniej, bo nawet skrêcony na zero by³ dla mnie zbyt jasny (taka
> wada monitora biurowego w domu...)

Jednak co monitor to inne ustawienia :-(

--
animka