Re: Sprzężenie w głośnikach :/

Autor: yabba <g.kwiatkowski_at_aster_wytnij_city.net>
Data: Thu 05 Mar 2009 - 17:58:31 MET

Użytkownik "XWindowsMen" <xwindowsmen@gmail.com> napisał w wiadomości
news:8216bd20-f584-41d2-9bad-43c29d16dafd@m24g2000vbp.googlegroups.com...
Witam.
Na stanie mam głośnik Lanley 12LX ( moc 10 W RMS; głośnik 6"; 2 kanały
Clean / Distortion; wejście jack; wejście; jack na CD; gniazdo
słuchawkowe; korekcja Bass, Middle, Treble) oraz dwa laptopy i w każdy
po podłączeniu słychać w tle buczenie, brzęczenie itp. itd (stosuję
przejściówkę z dużego na małego Jack'a). Po podłączeniu mp3 efektu
praktycznie nie ma. Ktoś wie jak to zniwelować... fajnie by było
korzystać z niego za pomocą lapa ale teraz to żadna przyjemność przez
te sprzężenia. Mogę coś ewe. w systemie ustawieniach pokombinować aby
ten efekt zniwelować do minimum!? Z góry dziękuję za odpowiedzi i
pozdrawiam.

Czy głośnik jest ze wzmacniaczem? Jak jest zasilany? Zasilacz, bateria?
Jak zasilane są laptopy?

--
Pozdrawiam,
yabba