Sprzężenie w głośnikach :/

Autor: XWindowsMen <xwindowsmen_at_gmail.com>
Data: Thu 05 Mar 2009 - 13:58:52 MET

Witam.
Na stanie mam głośnik Lanley 12LX ( moc 10 W RMS; głośnik 6"; 2 kanały
Clean / Distortion; wejście jack; wejście; jack na CD; gniazdo
słuchawkowe; korekcja Bass, Middle, Treble) oraz dwa laptopy i w każdy
po podłączeniu słychać w tle buczenie, brzęczenie itp. itd (stosuję
przejściówkę z dużego na małego Jack'a). Po podłączeniu mp3 efektu
praktycznie nie ma. Ktoś wie jak to zniwelować... fajnie by było
korzystać z niego za pomocą lapa ale teraz to żadna przyjemność przez
te sprzężenia. Mogę coś ewe. w systemie ustawieniach pokombinować aby
ten efekt zniwelować do minimum!? Z góry dziękuję za odpowiedzi i
pozdrawiam.