** Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:
>> Sklep stanął na wysokości zadania - mam w tej chwili drugi, już cichy
>> egzemplarz. Dopiero teraz można myśleć o jakimkolwiek użytkowaniu sprzętu :)
> Myślę że warto podać nazwę sklepu, miło że ma zdrowe podejście do klienta.
Oczywiście sklep zachował się poprawnie ale to ich psi obowiązek skoro
sprzedali wadliwy towar to mają obowiązek go wymienić. No i jeżeli wada
istnieje od zakupu to o żadnej reklamacji nie ma mowy (co innego jakby się
ujawniła po jakimś okresie). Więc naprawdę to żadna łaska z ich strony tylko
profesjonalizm, który oczywiście się ceni.
-- + ' .-. . , * ) ) http://kosmosik.net/ . . '-' . kKReceived on Sun Mar 1 01:05:14 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 01 Mar 2009 - 01:51:00 MET