Re: Co zrobić, aby Windows nie dzwoniło?

Autor: Babok <nie.m_at_babok.ów>
Data: Sun 01 Mar 2009 - 00:50:33 MET

> Skoroś jasnowidz, to czemu w ogóle się trudziłeś pytaniem tutaj?

A czy musisz włączyć Klan albo TV Trwam, aby wiedzieć jakie tam ciekawe
rzeczy będą opowiadać? Oczywiście, możliwe że Rysiu okaże się płomiennym
kochankiem a Prof. Wolniewicz założy kolorową czapeczkę i zaśpiewa piosenkę
o ganji. Ale czy to nie na jedno dla Ciebie wychodzi? Czy nie starczy Ci
wiedzieć, że będą tam same bzdury? Czy nie byłbys idiotą, gdybys po paru
doświadczeniach nadal zmuszał się do oglądania? I ja o tym pisałem. Dość
dokładnie zwierzyłem się ze swoich doświadczeń. Jak widać niektórzy nie
zrozumieli. Dlatego też riposta Twoja jest rozczarowująca.

Odpowiadają tu ludzie, którzy wiedzą jedną dziesiątą, nie wiedzą nic albo ci
cholerni "wiem ale nie powiem". Teraz już to wiem z 95%-ową pewnością.
Wcześniej się łudziłem. Bang?

> PS. I nie zgadzam się z przedmówcą Tomaszkiem - tamten post nie był
> najlepszy.

To pogadajcie sobie o tym. Wymyślcie kryteria kretynizmu, powołajcie jury i
zróbcie ranking. O ile nie macie ciekawszych zajęć, np. popykać Pajacyka:
www.pajacyk.pl/zlicz.php