Re: Problem z częstotliwością odświeżania LCD, 18Hz ?!

Autor: dro <droo83_at_gmail.com>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 18:54:42 MET

On 27 Lut, 17:17, "PC" <p_...@poczta.onet.pl> wrote:
> Odświeżanie ma chyba niewiele wspólnego z wydajnością generowania ekranu. To
> ze Ci obraz nie nadąża sugeruje brak lub zły sterownik karty graficznej.
>
> PC

Właśnie zainstalowałem świeży sterownik ze strony nvidi....brak
zmian :/
Kurcze jestem w kropce:/ Nie wydaje mi się żeby ta matryca była aż tak
kiepska bezy dała radę pracować tylko przy odświeżaniu 18hz, wydaje mi
się że to wina softu...tylko gdzie tkwi problem??? Ktoś ma może asusa
z serii x57vc i wie jak u niego wygada sprawa z odświeżaniem? To bym
mogło dać jednoznaczna odpowiedż czy to wina oprogramowania/
sterowników czy faktycznych możliwości ekranu.

>...ważne co pokazuje info monitora. :-)

A gdzie tego infa mam niby szukać? I co w takim wypadku jest wina tak
beznadziejnej pracy kursorem...myszka, sterowniki myszki? :I