Re: urzadzenie wielofunkcyjne i monitor

Autor: Andre <don0_at_cutting.poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 18:39:44 MET

Andrzej Libiszewski wrote:

> Napisałem to, bo skoro poniewierany sprzęt działa niezawodnie, to
> nieponiewierany powinien spisywać się co najmniej równie dobrze,
> jeśli nie lepiej.

Mysle, ze jak porzadnej atramentowki nie bedziemy kopac, to tez jej sie
nic nie stanie.
Mam starenkie HP 5550 i od lat nic jej nie dolega...

> Wystarczy przecież obrócić raz :)

Dlaczego monitory nie sa produkowane jako juz obrocone?
Przeciew wtedy nie byloby problemu.

> Znaczenie ma żadne, o ile użyjesz regulacji, o czym przecież pisałem
> wyżej. Jeszcze nie widziałem monitora którego nie dałoby się
> doprowadzić do poprawnego wyświetlania pod tym względem.

Mozna poczytac opinie uzytkownikow na stronach niektorych sklepow albo
w porownywarkach (ktore chyba sa bardziej wiarygodne).
Gdybym sie wlasnie nie naczytal takich opinii o tanich (a ten 943N jest
tani) monitorach, to nie poruszlabym tematu. Odnosnie falowania i
migotania akurat czytalem o telewizorach LCD, ale to przeciez ta sama
technologia.

> No chyba że
> postulujesz że ma tak być po wyjęciu z pudełka bez regulacji - to
> ośmielam się stwierdzić, że żaden nie będzie ok.

Byloby milutko :)
A zdjęcia to w ogóle

> Ale jaka do licha kalibracja? Kalibruje to się monitor by uzyskać
> poprawną reprodukcję barw - która w zastosowaniach biurowych jest
> drugorzędna i kalibracja jest zbędna.

W proces kalibracji nie wchodzi czasem regulacja jasnosci?

> A jak regulacja jasności
> przerasta potencjalnych użytkowników, niech do tego zatrudnią
> szympansa, pownien za banana wyregulować co trzeba.

Osmielam sie stwierdzic, ze taki postulat jest na pograniczu ignorancji
i zadufania w sobie.

Pozwol, ze zadam pytanie - znasz sie na modyfikowaniu genetycznym
roslij? Umiesz to przerowadzic?
To przeciez tylko wychodowanie roslinki i w poczatkowych fazach rozwoju
wprowadzenie dodatkowego genu. Proste prawda?

Zauwaza, ze to jest grupa sprzetowa, o komputerach. Kazdy z obecnych
tutaj stalych grupowiczow pewnie potrafi przeprowadzic kalibracje, czy
samo ustawienie jasnosci. Ale tak samo jak *Ty nie zmodyfikujesz
roslinki, tak i biotechnolog moze nie umiec ustawic parametrow
komputera...
Mam nadzieje, ze wyrazilem sie jasno.

*zakladam, ze nie jestes biotechnologiem, ale przyklad mozna podac z
kazdej dziedziny.

--
Pozdrawiam
  Andre