Re: Baardzo nietuzinkowy problem z LPT1 [problem z USB]

Autor: Karol <no_at_mail.com>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 14:16:30 MET

Użytkownik "Karol" <no@mail.com> napisał w wiadomości
news:go84uq$nb0$1@inews.gazeta.pl...
> Cześć
> Mam baaardzo dziwny problem.
> Na komputerze zainstalowany jest program z kluczem sprzętowym na LPT1. W
> pewnym momencie program przestał działać - to znaczy nie uruchamia się, bo
> nie "widzi" HASPA - czyli w/w klucza na LPT1.

Zdecydowałem się na wymianę klucza LPT i zastąpienie go kluczem USB.

I tu pojawia się kolejny problem - Kiedy "siedzę" przed tym komputerem -
program poprawnie komunikuje się z w/w kluczem USB, natomiast, kiedy próbuję
skorzystać ze zdalnego pulpitu (co jest w moim przypadku koniecznością)
program znów nie widzi klucza.

Może tu jakieś podpowiedzi?