Baardzo nietuzinkowy problem z LPT1

Autor: Karol <no_at_mail.com>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 08:32:41 MET

Cześć
Mam baaardzo dziwny problem.
Na komputerze zainstalowany jest program z kluczem sprzętowym na LPT1. W
pewnym momencie program przestał działać - to znaczy nie uruchamia się, bo
nie "widzi" HASPA - czyli w/w klucza na LPT1.

Klucz sprawdziłem na innym komputerze - działa.
Po wielu bojach z Windowsem dokonałem sformatowania (co prawda tylko jednej
partycji i zainstalowania Windowsa od początku) - dalej nie działa.

Co ciekawe. Włożyłem dodatkowy port LPT, zainstalowałem sterowniki i
skonfigurowałem go tak, żeby był jako LPT1. - I to też nie działa.

Macie jakieś pomysły co to może być? Wymieniłem już:

1. Klucz (miałem zapasowy)
2. Windowsa
3. Port LPT

Co to może być?