Re: Lightscribe - problem z wypalaniem

Autor: Wojtek <woytaski_at_op.pl>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 10:37:57 MET

> Co to znaczy "nie dzieje się nic"? Wykonuje polecenie i mieli 20 minut a
> na płycie nie ma obrazka czy nie startuje wypalanie? Pierwsze to sprzęt
> drugie to soft.

Nagrywarka nie pracuje

Zainstalowałem Nero 7
W przypadku wydruku pojawia się okno statusu drukowania i sam proces
wypalania (na monitorze) trwa kilka sekund..
Nagrywarka nie pracuje a program dochodzi do 100% i podaje że wypalanie
zakończone sukcesem, po czym wysuwa tackę z płytką...

Co ciekawe zainstalowałem LD Label Template Labeler 1.17.90.1 i bez problemu
wypaliłem płytkę.

Nero i wspomniany wcześniej Surething CD/DVD Labeler nie dają pozytywnych
efektów...
Co jest??

pzdr
woytaski