Re: Problem z częstotliwością odświeżania LCD, 18Hz ?!

Autor: dro <droo83_at_gmail.com>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 10:03:33 MET

On 27 Lut, 09:14, "nom" <no...@usunto.gazeta.pl> wrote:
> A skąd wiesz, że matryca ma odświeżanie 18Hz?

Wnioskuje po jedynej możliwej opcji wyboru częstotliwości odświeżania
ekranu w zaawansowanych ustawieniach ekranu, możliwe ze to tylko
jakieś przekłamanie systemu i że tak naprawdę matryca pracuje dużo
wydajniej, ale faktycznie widać że coś jest z odświeżaniem nie tak,
chociażby po płynności przesuwania się kursora po ekranie.
Dzisiaj spróbuje zainstalować nowe sterowniki. Miejmy nadzieje że to
pomoże.

>400MHz to ma szyna - efektywnie na pewno dziala z czestotliwoscia 800MHz

Faktycznie, miałeś racje. Zarzuciłem PCMARK05 i po namyśle postanowił
uspokoić moje wątpliwości. Faktycznie pamięć jest taktowana na 800Mzh.