Re: Notebook a duży monitor

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 13:32:19 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> Tak, mój błąd :-). Dzięki za odpowiedź, skoro tak to nie pozostaje nic
> innego jak podpiąć i przetestować, jak tylko sprzęt do mnie dotrze.

            Jak mozesz to najpierw pofatyguj sie z laptopem/stacja bazowa i
podlacz do byle monitora o takiej rozdzielczosci (monitor nigdy nie bedzie
tu problemem). Sprzetowo teoretycznie nie bedzie klopotow, ale problemem
jest jakosc obrazu po analogu. Majac podlaczone przez DVI stacjonarny i
przez DSUB laptop na zwyklym 22" 1650x1080 roznica jest wyrazna, zwlaszcza
po podlaczeniu przez stacje bazowa (przy bezposrednio DSUB w samym laptopie
jest lepiej, ale podlaczanie za kazdym razem wtyczki monitora i praca poza
stacja bazowa to IMHO nie rozwiazanie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938