Re: Problem z komputerem

Autor: Andy <puci_at_puciu.de>
Data: Mon 23 Feb 2009 - 08:12:01 MET

"Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:19410460908.20090222134506@gazeta.pl...
W liście datowanym 22 lutego 2009 (12:43:45) napisano:

> (...) markowy (...) medion (...)

ROTFL.

>Jak kupuję komputer w sklepie na rogu, to co prawda komputer jest
>składakiem, ale za to przynajmniej sprzedawca przeważnie nakleja na
>obudowie
>jakiś swój znaczek firmowy.

>Jeżeli na czymś jest napisane "Medion", to oznacza, że nawet sam producent
>się do tego nie chce przyznać i wstydził się podpisać.

Cos Ci sie koles, pomerdalo ! Jak Cie bedzie stac zamowic u Della 10 tysiecy
komputera, to tez Ci zrobia "Marke" - Yakhub. Nikt sie niczego nie wstydzi,
tylko Medion zada takiej nazwy, tak samo jak jego obudowy sa tylko i
wylacznie dla niego produkowane.

> konfiguracja to płyta MD8080 (MSI 7012) 865PE,

>Chciałoby się powiedzieć - kupiłeś Mediona, sam jesteś sobie winien...

>Ale postaram się udzielić jednak jakichś konstruktywnych rad.

To to, za przeproszeniem, nie pieprz. Jakims Super Hitem Medion nie jest,
ale robi od lat Komputery na dobrym poziomie. I do tego za sensowne
pieniadze. A od 97 roku Servisuje Komputery w Niemczech, wiec opieram sie na
tym co widze, a nie o tym co ktos, gdzies mi powiedzial.

ANdy