Problem z komputerem

Autor: M <M_at_devil.ru>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 12:43:45 MET

Dostałem komputer markowy "LIFE" (medion), konfiguracja to płyta MD8080 (MSI
7012) 865PE, proc P4 3GHz, 1GB RAM DDR400, katra TV GF MX400, 7200.7
80GB ATA, zasilacz fortron 350W MDN.

Przy próbie instalacji XP wywala niebieski screen z kodem 0x0000008E, próba
wystartowania jakiegokolwiek linuxa też powoduje zwis i sypanie błędami.
Sprawdziłem pamięć memtestem i goldmemory - 0 błędów. Podejrzewam płytę,
jednak czy jest szansa że to procesor ?

Kolejna dziwna sprawa z tym kompem to ze np windows mini XP z pakietu hirens
boot 9.7 startuje i działa bez problemów...

komputer jest nowiusieńki, nie ma żadnych śladów używania, więc odpadają
problemy typu spuchnięte kondensatory itp

dzięki i pozdrawiam

M<