Re: do ilu metrów kabel usb?

Autor: Marcin Wasilewski <jakis_at_adres.pewnie.je.st>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 19:28:40 MET

news:2009020521453300@grush.one.pl...

> Są aktywne koncentratory USB, wzmacniające sygnał.
>
> Podstawowe pytanie: PO CO chcesz mieć tak długie łącze USB?
> Zazwyczaj taka chęć wynika z próby użycia zupełnie niewłaści-
> wego sprzętu do danego zastosowania. Albo ze sknerstwa.

    Oj, akurat mam do czynienia z ponad dwudziestoma komputerami w pracy i
wyobraź sobie, że jest to bardzo częsty problem. Kobiety bardzo lubią
przemeblowywać, przestawiać i chęć posiadania komputera na biurku, a
drukarki, na szafce po drugiej stronie przejścia to bardzo częste zjawisko.
I co? Kabli przez środek pomieszczenia nie puscisz, bo Cię BHP-owiec zje
(zresztą słusznie), a po ścianach to czasami i 5 m bywa mało.