Re: Komputer z drugiej ręki jaki warto kupić?

Autor: sofu <manhunter1_at_o2.pl>
Data: Fri 20 Feb 2009 - 10:55:45 MET

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:gnkmee$enn$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Podzielę się własnymi wrażeniami.
>
> Do niedawna Duron 1000.
> Zastosowanie - internet, Office, DVD, Filmy DivX. muzyka. Z rzadka
Pinnacle
> Studio czyli filmy.
> Generalnie było OK, przy konwersji do DVD trwało ponad 2 godziny.
Włączałem
> [...]
> Ale Core Duo jest niewiele słabszy niż Core2Duo. Wydajność systemu nie
tkwi
> jedynie w procu
> ale też w wydajnym dysku i pamięci. Jeśli zakupisz VISTĘ (odradzam) to bez
2
> GB RAM
> nie poszalejesz. Natomiast XP z taką pamięcią jest OK.
>
> Ja kupiłem Vistę Busines, wtedy jest legalny downgrade do XP Proffesional.
> moje 2 GB RAM
> wystarczają z nawiązką.
> Jeśli znajdziesz tanio Dual Core ponad 2 GHz z dyskiem SATA to powinno być

==========

Własnie cos takiego lubie. Rzeczowo i na temat! Ja kiedys (bardzo dawno
temu) bylem obryty w tym co sie pojawialo na rynku i wiedzialem co warto
kupic, a z czym dac sobie spokój. Zreszta to wszystko bylo o wiele prostrze.
Dzis jest jak dla mnie "kolorowy zawrót głowy". Czuje sie bezradny, bo nie
sledzilem zmian jakie nastepowaly kolejno. To tak jakby kogos rzucic na
srodek morza i kazac płynac do brzegu. Nawet gdybym chcial kupic cos
sensownego w sklepie to i tak musze wiedziec co? Moja znajoma kupowala
ostatnio laptopa. Weszla do sklepu spytala sie sprzedawcy co za okreslona
forse moze kupic. Pokazal jej pare rzeczy a ona sobie wybrala, bo jej sie
..... biala obudowa podobała.
Kupila sobie chyba akurat nienajgorszy chyba laptop: Sony Vaio vgn-cs11s?
Ale mogło byc gorzej! Ale moze jest w tym metoda?
Co do pracy na kompie to poniewaz pewnych rzeczy nie moge nim robic, to sie
sam ograniczam w zastosowaniach komputera. Ale jak kupie cos szybszego to i
zastosowanie sie znajdzie.

pozdrawiam - Janusz