Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 23:46:45 MET

  Mark napisał/a:

> Slabo szukalas:)
> A tak serio - to chora cena za przestarzaly i kiepski de facto procesor
> jakim byl Pentium 4. Chyba ze potrzebujesz piecyka.

Chora to i ja chyba jestem, bo myślałam, że pentium4 jest najnowszy, no
i kupilam sobie pentium4 (miałam przedtem i mam jeszcze pentium2 mmx,
nie narzekałam, kłopotów żadnych nie było). Ponieważ mam już uraz do
nowych komputerów, szczególnie z Optimusa to kupiłam ten:
COMPAQ PRESARIO SR2109.es Intel Pentium4 3.0GHz, 1024MB, 250GB, DVDRW
Procesor Intel Pentium4 631 3.0GHz, 800MHz FSB
Chipset ATI Radeon Xpress 1100, s775
Pamięć 1024 MB DDR2, 2GB max.
Dysk 250 GB SATA, 7.200rpm
Napędy NAGRYWARKA DVD+/-RW Double-Layer LightScribe
Karta graficzna TAK zint.
Karta dźwiękowa High Definition audio, 6 channels
Karta sieciowa Fast Ethernet 10/100 zint.
Złącza wewn. 1xPCI-e 16x, 3xPCI, 2xDIMM DDR
Złącza zewn. 4xUSB 2.0, 2xPS2, 1xRJ45, 6xAudio, FireWire, VGA
Inne Czytnik kart 9-in-1
Kontroler FireWire
Klawiatura standardowa lub niestandardowa z naklejkami PL, Myszka HP
Sprzęt powystawowy lub prezentacyjny (brak oryginalnego opakowania)- 12
miesięcy gwarancji

Nie powiem, że kiepski. Dla mnie bardzo dobry, szybki. Jest miejsce na
jeszcze drugi cd-rv itp. Muszę wyciągnąć Pioneera z tamtego komputera i
poprosić kogoś o zamontowanie mi w tym, bo tu jest jakaś blokada w
środku przykręcona i boję się coś uszkodzić.
Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego w opisie mam "Chipset ATI Radeon
Xpress 1100, s775", a Everest wykazuje, że to jest ATI Radeon Xpress
200. W sklepie internetowym trwiedzą, że taki jest jak w opisie. Karty
graficznej chyba nie podmienili na gorszą? Podano mi te linki jako dowód:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00821769&lc=en&dlc=en&cc=us&product=3349198&lang=en
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00864922&lc=en&dlc=en&cc=us&product=3349198&lang=en

--
animka