Problem z monitorem HP

Autor: Qlfon <rav_at_life.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 22:06:14 MET

Witam,
jest sobie pacjent HP w2207h. Podłączony do niego komputer (przez VGA)
i tuner TV SAT (HDMI).
Problem: po wyłączeniu tunera i jego przejściu w tryb standby monitor na
chwilę sie wyłącza tylko po to by za raz sie włączyć i świecić
świetlówkami. No i moje lenistwo jest wystawione na ciężko próbę bo
muszę wstawać z łóżka i wyłączać monitor ręcznie.
Wcześniej gdy komputer był podłączony jako jedyne źródło i problem nie
występował.
Co i gdzie ew. poprzestawiać by się móc lenić do końca?
Jako domyślne źródło mam ustawione "analog-vga"
Dzięki za wszelkie sugestie.

--
Qlfon, Kraków