Re: Tania drukarka termosublimacyjna z opcja 13x18cm

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 14:08:16 MET

Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości
news:gnd3hr$5ne$1@mx1.internetia.pl...

> A to niby czemu? Wiesz czy tylko tak sobie piszesz, z nudów?

Wiem. W drukarkach termosublimacyjnych jest listwa zwykle z 300 grzejnikami
na cal. Obsługa 13 cm wymagałaby przedłużenia tej listwy o 3 cm i dołożenie
odpowiedniej liczby grzałek co podwyższyłoby cenę. Do tego dochodzi całe
oprzyrządowanie, kasety, taśmy i ta cała reszta, która musi być dopasowana
do szerokości kartki. Dla rzadziej używanych formatów to się nikomu nie
opłaca.