Re: Ustawienie kości RAM w bankach

Autor: marekjan <marekjan63_at_o2.pl>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 12:03:05 MET

Bardzo dziękuję za wskazówki.
Ja sam robiłem próby, na jednej kości RAM, sprawdzałem czy bez przerwy
"gada" Skype i "fixowałem" taką pamięć do slotu. Później to samo z następną.
I gdy się wydawało, że wszysyko jest OK, to
TRACH i niebieski ekran. Nie sposób ustawić
prawidłowości pewnych na 100%.
Co ciekawe- w pewnych "kombinacjach" kości ze slotami mój rozmowca na Skype
nagle przestaje mnie
słyszeć. Ciach i przerwa. Natomiast Windows się przy tym nie wywraca.
Aplikacja w tle (I.Exp) się nie zawiesza.
Przy innych położeniach kości w slotach- przerw nie ma.
Ostatnio niebieski ekran był w momencie próby użycia DVD-ROM-u. Te Fail-Safe
Defaults są ustawione.
Sam BIOS wykrywa pojedyncze kości zawsze jako 256, natomiast CPU-Z jedną
kość na zakładce Memory
pokazuje 256, natomiast na zakładce SPD tej samej kości 128!!

Zdaję sobie sprawę że sprzęt ma wiele lat, ale dolar poszybował w górę i
musi mi to
wystarczyć. Stąd te pracochlonne próby, testy, I tak nie wiadomo z resztą
na jak długo to wystarczy.
Dziękuję za linki do tych zworek

Podziękowania!
Tomek.