Re: Kabel od monitora CRT, druga strona.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 11:39:45 MET

Dnia Wed, 11 Feb 2009 10:29:14 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Podłączyłem wszystkie przewody oprócz Stest i jak na razie monitor działa.

Owszem, działa ale po wyłaczeniu kompa się nie wyłącza. Cały czas wyświetla
komunikat "No signal". Najwyraźniej ten Stest służył do przesyłania z kompa
do monitora sygnału startu i był podłączony do pinu 9 wtyczki. Niestety,
mój kabel nie ma tego pinu :) więc monitor trzeba będzie wyłączać z palca.

--
Jacek