Re: Spadła prędkośc nagrywania. Powód?

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 22:13:04 MET

Dnia Sun, 15 Feb 2009 19:12:46 +0100, "Magieer" <fake@nieprawdziwe.pl>
w wiadomości <gn9lv1$g5a$1@achot.icm.edu.pl> napisał(a):

>Do tego nagrywarka LG GSA-H55L.
>
>Problem: kilka dni temu spadła mi drastycznie prędkość nagrywania płyt.
>Obecnie wypalenie dvd to ok. 34 minut, kiedy jeszcze niedawno zajmowało to
>ok. 6-8 minut.

Obym był złym prorokiem. Miałem nagrywarkę LG (nie pamiętam w tym
momencie modelu, inny w każdym razie od posiadanej przez Ciebie).
Pewnego razu nagranie płyty DVD zajęło jej około 40 minut. I jak się
potem okazało była to ostania płyta, jaką zdołała nagrać - nagrywarkę
diabli wzięli, niestety.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>