Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?

Autor: RD <rd_at_grupy.com1>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 12:32:13 MET

Michal pisze:
> z drugiej strony dolozysz ze 3 stowki i zlozysz sobie cos nowego i o wiele
> bardziej wydajnego niz ten "firmowy"
>
> np:
> core2duo e4300 z allegro za okolo ~200 zl
> plyta jakas z cyklu wszystkomajaca np
> http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=14262&katid=60 ~175 zł
> pamiec 2GB ~100zł
> siakis dysk ~400 gb - 200 zł
> buda nowa za 100 lub nawet ta ktora masz
> i wychodzi to 675-775 zł
>
> nowe, lepsze, wydajniejsze...
> niz jakas staroc "firmowa" no ale tam masz juz calosc zlozona
> a tu trzeba kombinowac podespoly...

  Dołączę się do pytania. Szukam komputera do biura. Kuszą mnie oferty
takiego sprzętu używanego z licencją Windows XP. Nie wiem, na ile ufać
sprzedawcom z allegro. Niektórzy dodają płytkę recovery.
W takim wypadku oszczędność jest o wiele większa niż ta, którą wyżej
wykazujesz. W końcu system kosztuje, a tu w cenie sprzętu mam legalnego
windowsa. Pytanie, na ile legalnego?

  Wydaje mi się, że sprzęt z P4 ok. 2,6GHz, 1GB ramu, dysk 40GB w
sprytnej małej obudowie z licencją XP byłby dla mnie odpowiedni.

  Pozdr,
Rafał