Re: Ustawienie kości RAM w bankach

Autor: marekjan <marekjan63_at_o2.pl>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 09:48:49 MET

Użytkownik "Maru" <m.grucel@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:gn7abq$68e$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Płyta główna ECS K7VZA, nawet jeszcze gdzieś tam leży zakurzona.
> Po pierwsze to musisz wejść do BIOSU i ustawić taktowanie pamięci RAM na
> 133 MHz, bo tylko w tym są zgodne.

Czy pamiętasz może GDZIE nalży wejść??
Jedyne co ja tam widzę to taktowanie procesora 10x133.
Tam, gdzie jest cokolwiek napisane w haśle memory
to nic takiego nie widzę. Albo podaj mi nazwę parametru
a ja znając wartość 133 ten parametr ustawię.
Jedynie czas bodajże 8/10 ns.

Poza tym partycja primary slave (NTFS) jst niewidziana przez system.
Chkdsk /F daje komunikat: Nie mozna określić wersji woluminu i stanu.
Program Chkdsk przerwany!.
A partycja dzialała, wykończyły ją te "niebieskie ekrany". Jest na to jakaś
rada?? Poza fdiskiem..

> Wybrałbym pierwsze trzy, to taka moja sugestia, poza tym powinno być OK.

Mnie się też tak wydaje, (być może walnięta) jednak ta kość ma
100/133 i tRAS 5 6, zaś dwie inne mają 83/133 i tRAS 4 6

Choć teraz np. jest jedna 83/133 a druga 100/133. I po 5 czy 6 samoczynnych
restartach system sie załadował. A czasami się resetuje
przez godzinę i podnieść nie może.

Podziękowania.
Tomek.
Ps. moż jesteś z okolic W-wy??